Fotoarena/ddp Usa/profimedia
FORMULA 1

Ponovno šest sprint-utrka, Miami i Šangaj novi domaćini: ‘Ove utrke konstantno privlače veći broj gledatelja‘

Kalendar nove sezone Svjetskog prvenstva formule 1 sadržava šest sprint-utrka
Piše: HinaObjavljeno: 05. prosinac 2023. 14:40

Kalendar nove sezone Svjetskog prvenstva formule 1 sadržava šest sprint-utrka, baš kao što je to bilo i u prošloj sezoni, a starim domaćinima ovih natjecanja za bodove u skraćenom formatu, pridružit će se Miami i Šangaj, gdje će se voziti prvi put nakon 2019.

Sprint-utrke će ponovno biti dijelom Grand Prix vikenda u Austinu, Austriji, Brazilu i Katru, priopćeno je u utorak iz vodstva natjecanja.

Prva od predviđenih šest sprint-utrka bit će održana u travnju u Šangaju, koji je peta stanica Svjetskog prvenstva u 2024. U skraćenom formatu će moći uživati i gledatelji u svibnju u Miamiju, a potom i u lipnju na Red Bull ringu u Spielbergu. Nakon gotovo četveromjesečne stanke, četvrti sprint je na rasporedu u Austinu u listopadu, peti je na rasporedu početkom studenoga na stazi Interlagos u Sao Paulu, a posljednji zadnjeg dana u istom mjesecu na stazi Lusail International u Katru.

Kalendar Svjetskog prvenstva formule 1 za sljedeću godinu sadrži rekordne 24 utrke, ali se ne očekuje da će u budućnosti broj sprint natjecanja biti povećan sa sadašnjih šest. No, očekuje se da će se format sprinta za sljedeću sezonu biti promijenjen, o čemu će komisija Formule 1 glasovati u siječnju.

Promjene formata bi trebale ići u smjeru promjena rasporeda natjecanja tijekom Grand Prix vikenda. Tako bi kvalifikacije za sprint utrku bile održane u petak, natjecanje bi bilo u subotu, a potom bi se vozači borili u novim kvalifikacijama za startna mjesta za nedjeljnu Veliku nagradu.

Ove sezone su i kvalifikacije sprinta i sama utrka bili na rasporedu u istom danu, dok su kvalifikacije za startna mjesta na nedjeljnoj utrci na rasporedu bile u petak.

Podaci kojima raspolaže vodstvo natjecanja pokazuju porast gledanosti sprint-utrka.

"Od pokretanja 2021. sprint konstantno privlači veći broj gledatelja pred TV ekranima, pruža više zabave navijačima uz stazu, a zabilježen je i veći angažman ljubitelja formule 1 na društvenim i digitalnim platformama", izjavio je u priopćenju izvršni direktor Formule 1 Stefano Domenicali.

Linker
14. svibanj 2024 01:10