Mick Schumacher nosi veliko breme na svojim leđima, breme od kojega je donedavno bježao. Pogađate, riječ je o sinu sedmerostrukog F1 prvaka Michaela Schumachera i jednog od najboljih vozača koje je oktanski cirkus ikada vidio.
Kako i priliči sinu bivšeg F1 prvaka i nećaka negdašnjeg F1 vozača Ralfa Schumachera, tako je i Mick karijeru počeo graditi u automobilizmu. Već je 2008. godine s devet počeo voziti karting, a najveće uspjehe postigao je šest godina kasnije osvojivši druga mjesta u nacionalnom prvenstvu, ali i na europskom, odnosno svjetskom juniorskom prvenstvu.
Nije pritom kao danas koristio pravo prezime već se u početku služio majčinim djevojačkim prezimenom Betsch, dok je kasnije jednostavno vozio pod pseudonimom Mick Junior.
Dajte mu vremena
Kada se 2015. godine odlučio na iskorak u karijeri, počeo je koristiti prezime svog oca. Prije no što je za njega počela prva sezona u ADAC Formula 4 prvenstvu, njegova menadžerica Sabine Kehm u priopćenju za javnost je istaknula:
“Dajte mu vremena. Nemojte prenagliti s velikim očekivanjima od Micka i pustite ga da kroz karijeru ide korak po korak. Naravno da će dati sve od sebe, ali isto tako mora još puno toga naučiti. Ovo je samo početak za njega”, napisala je tada Kehm, no prava je istina kako su očekivanja, ali i veliko zanimanje za Schumachera mlađeg počela još dok je vozio pod pseudonimom.
Ipak, za razumjeti je bilo menadžericu slavnog sina koji je nosio breme slavnog prezimena, ali i breme tragedije koja je 2013. godine pogodila njegovu obitelj. Naime, tada 14-godišnji Mick je kobnog 29. prosinca skijao zajedno s ocem u francuskim Alpama kada je Michael doživio po život opasne ozljede. Prošlo je od tada puno vremena, točnije četiri godine dok Mick nije prvi puta javno govorio o svom ocu, u automobilističkom smislu, naravno.
- Moj otac je moj idol. Jednostavno je tako jer je najbolji, on je moj uzor - kazao je Mick krajem prošle godine u razgovoru za njemački RTL dotaknuvši se svojih ciljeva u vozačkoj karijeri.
- Moj cilj je jednog dana postati prvak u Formuli 1 - kao iz topa je ispalio Mick Junior koji se svakim danom sve više približava svom snu i cilju koji je njegov otac ostvario sedam puta, više od ijednog vozača u povijesti.
Čim je sjeo za upravljač Formule, Mick je počeo nizati uspjehe. Nakon dvije godine u ADAC F4 prvenstvu (10. i drugo mjesto u ukupnom poretku) Schumacher se preselio u FIA Formulu 3 gdje je prve sezone bio rezerviran ostvarivši jedno postolje i 12. mjesto u ukupnom poretku.
Preokret
Preokret u “trećoj ligi” počeo je ove sezone, ali tek na 15. utrci u kalendaru. Do tada je Mick za vodećim Danom Ticktumom zaostajao ogroman 81 bod. Pobjedama u Spa-Francorchampsu, Silverstoneu, Misanu, Nürburgringu i ovoga vikenda na austrijskom Spielbergu, mlađi Schumacher je preuzeo vodstvo u ukupnom poretku došavši tako nadomak skupljanju bodova dostatnih za superlicencu, odnosno nastup u Formuli 1.
Iako su na njega već oko bacili Ferrari i Sauber, a testirao je i Mercedesov DTM automobil, Mick će sljedeću sezonu sigurno voziti u Formula 2 prvenstvu, a među velikim dečkima prvi put bismo ga mogli vidjeti 2020.
- Najvažnija stvar je dopustiti mu da raste samopouzdanje bez stavljanja dodatnog pritiska. Njegovi aktualni rezultati su odlični i želim mu veliku karijeru - rekao je prije F1 utrke u Singapuru prošlog vikenda šef Ferrarija Maurizio Arrivabene koji je progovorio i o ideji Micka u ekipi iz Maranella.
- S takvim imenom koje je pisalo povijest Ferrarija, mislim da su mu vrata u Maranellu uvijek otvorena - zaključio je Arivabene.
Uspjesi oca i sina Schumachera do 19. godine:
Michael Schumacher:
1987. - njemački i europski prvak u kartingu
1988. - europski Formula Ford 1600 (2. mjesto); njemački, Formula Ford 1600 (6. mjesto), Formula König (1. mjesto)
*prvi nastup u Formuli 3 s 20 godina (osvojio 3. mjesto u ukupnom poretku)
Mick Schumacher:
2014. - njemački, europski i svjetski doprvak u kartingu
2016. - viceprvak u ADAC Formula 4 prvenstvu i talijanskom Formula 4 prvenstvu
2017. - MRF Challenge Formula 2000 (3. mjesto)
2018. - vodeći u ukupnom poretku Formula 3 prvenstva
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....