Petu godinu zaredom titula „SPORTO brend 2017“ u kategoriji „Najbolji sportski klub u Hrvatskoj“ pripala je Klubu hokeja na ledu Medveščak Zagreb.
U jakoj konkurenciji između hrvatskih klubova GNK Dinamo Zagreb, VK Jug CO, RK PPD Zagreb i NK Rijeka, zagrebački Medvjedi odnijeli su pobjedu, a dobili su i priznanje za jedan od TOP3 najbolja sportska brenda u regiji, uz NK Maribor iz Slovenije i FC Crvena zvezda iz Srbije.
SPORTO Brands Awards za najboljeg sportaša, sportašicu i sportski klub te SPORTO Awards u nekoliko kategorija koje uključuju sportska sponzorstva, događaje i medijske komunikacije dodjeljuju se u sklopu godišnje SPORTO Konferencije o marketingu, komunikacijama i sponzorstvima u sportu.
- Izreka kaže kako šampioni nastaju onda kada nitko ne gleda i onda kada je najteže. Medveščak je petu godinu za redom pokazao da se unatoč svim situacijama na koje svakodnevno nailazimo može ostati i mora biti profesionalan. Promjenu iz ruskog KHL prvenstva u srednje europski EBEL prihvatili smo kao pozitivan izazov i zajedno s našim partnerima, sponzorima i navijačima pokazali kako vrijednost brenda počiva na timskom radu, na profesionalnosti onih koji rade u klubu, povjerenju onih koji sponzoriraju kub i odanosti onih koji svim srcem vole i navijaju za svoj klub. Ova nagrada za nas znači zajedništvo, povjerenje, odgovornost i to je ono što uz sve nas koji smo uz klub – momčad, navijače, sponzore i djelatnike, ovaj Medveščak čini velikim i najboljim - istaknuo je prilikom preuzimanja SPORTO nagrade direktor komunikacija i marketinga KHL Medveščak Zagreb Ranko Vučinić.
SPORTO konferencija se od 2004. godine već tradicionalno održava krajem studenoga u Portorožu u Sloveniji i okuplja najveće sportske stručnjake iz Europe i svijeta. SPORTO Brands nagrada za Hrvatsku, Srbiju i regiju dodjeljuje se posljednjih pet godina, u kojima je zagrebački Medveščak svaki puta odnio pobjedu. Posebnost ove nagrade jest što za pobjednike ne glasuje stručni žiri već se pobjednici biraju ispitivanjem javnog mišljenja o sportu i sportskim brendovima koje u cijelog Jadranskoj regiji provodi Institutom za istraživanje tržišta Mediana. Institut Mediana je za potrebe istraživanja kvalitete brenda i odabir najboljih SPORTO brendova po izboru javnosti razvio metodologiju koja uključuje osam (ocjenjivačkih) elemenata: prepoznatljivost, sportski uspjesi, globalni kontekst, osobnost, atraktivnost imidža kluba, kvaliteta i kvantiteta javnih istupa te percepcija javnosti.
USPJEH HOKEJAŠA
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....