Ivica Kostelić je u nedjelju krenuo na svoju dosad najveću pomorsku avanturu, na brodu Croatia Full of Life u klasi 40 sudjeluje u Transat Jacques Vabre, čuvenoj utrci dvojaca preko Atlantika. Drugog dana utrke, tijekom koje treba proći oko 4600 nautičkih milja od francuskog Le Havrea do Martinika u Karipskom moru, Ivica se u poslijepodnevnim satima probio u Top 10 poretka svoje klase. U 13 sati su on i njegov partner u ovoj utrci Francuz Calliste Antoine držali 9. mjesto, u 15 sati su bili na 7. poziciji, u 16 na šestoj, u 17 sati na petoj...
No, tome je prethodila teška noć s ponedjeljka na utorak. Ne za Ivicu, odnosno ne samo za njega, nego za sve koji sudjeluju u utrci.
- Noć nije bila za one tankih živaca. Vjetar je rijetko premašivao 3-4 čvora, a morska struja kod otoka Ouessant (vrh Bretanje) bila je 4-5 čvorova i to protiv nas. Struja je manja što je more pliće. Oko nas sve vrvi od pličina, neke hridi su vidljive, a neke je prekrila visoka plima. Sve te opasnosti skrivene su od oka u mrkloj noći, a posebno kad pada kiša kao što je to bio sad slučaj - javio je Ivica i pojasnio što se radi u takvim situacijama...
- Tko je hrabar (ili malo lud, kako se uzme) pokušat će "slalomirati" između hridi u pličinama i to je jedini način da se polagano probijaš prema naprijed. Tko je ostao u dubokom moru, bio je prisiljen 3 sata tapkati na mjestu ili ga je kurenat odnio unatrag. Zapravo, možda je dobro da je bila noć pa nisam morao gledati kroz kakve škripce smo prošli.
U tom je trenutku Croatia Full od Life bila na 16. poziciji, a onda je krenuo uspon u zgusnutom poretku klase 40.
Inače, u Ivičinoj klasi je u utorak u poretku bilo 45 posada. Za Bureau Vallee bio je koban već početak utrke, puknuo im je jarbol i morali su odustati. Na popravku u Charbourgu završio je brod Equipe Voile Parkinson, ali se on vratio u utrku, baš kao i Randstad-Ausy koji je imao problema s komunikacijskom opremom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....