Startala je kampanja za zaštitu morskih pasa koju predvodi brend White Shark

Krenula kampanja White Sharka za zaštitu morskih pasa

"Let‘s care about each other!"

Piše: GameHubObjavljeno: 03. travanj 2023. 13:42

Domaći gajmerski brend White Shark prepoznao je važnost brige za okoliš te je krenuo razmišljati o tehnologiji na drugačiji način. Sa stavom da tehnologija može imati negativan utjecaj na okoliš, odlučio je doprinijeti promjenama te je postao službeni donator organizacije International Union for Conservation of Nature s naglaskom na zaštiti morskih pasa.

Tako je krenula i kampanja "Let‘s care about each other" koja je nedavno predstavljena u Z Centru u Zagrebu. U sklopu ove trogodišnje kampanje, White Shark će biti organizator i pokrovitelj niza akcija koje će za cilj imati zaštitu morskih pasa, zaštitu i očuvanje mora i oceana u kojima oni žive, akcije čišćenja mora i obale, edukacije te aktivnosti poticanja ekološke osvještenosti i korištenja recikliranih materijala.

image

Stjepan Šmit, direktor White Sharka, predstavio je kampanju

Iako već neko vrijeme radi na tome, startanjem kampanje "Let‘s care about each other", White Shark je maksimalno intenzivirao izbacivanje plastike iz svih pakiranja proizvoda. Taj cilj bi trebao biti 100 posto ispunjen do kraja naredne godine. Uz to, u planu je u ponudu White Sharka uvrstiti proizvode izrađene od reciklirane plastike, izvađene iz mora. Treba napomenuti i da će ovog proljeća White Shark biti sponzor akcijama čišćenja mora na nekoliko lokacija na jadranskoj obali.

U ovoj kampanji sudjeluje Alen Soldo, profesor s Odjela za studije mora Sveučilišta u Splitu, najveći znanstveni autoritet za morske pse u Mediteranu, autor mnogobrojnih članaka, ali i knjige o morskim psima. Kako on navodi, u Jadranskom moru živi 60 vrsta morskih pasa, od kojih je 70 posto ugroženo, a tri vrste su u zadnjih nekoliko desetljeća i izumrle. S obzirom da su morski psi vrlo specifična životinjska vrsta, koju karakterizira niz zanimljivosti, putem influencera će se o mnogima od njih upoznavati i svi pratitelji brenda na svim društvenim mrežama. "Radim na projektu s Talijanima oko zaštite morskih pasa i osvješćivanju javnosti o potrebi zaštite te vrste kao vrste u samom vrhu hranidbenog lanca i koja je proglašena kao jedna od najugroženijih na svijetu jer prema procjeni, godišnje strada oko 100 milijuna morskih pasa na svijetu. Nažalost, Mediteran je prepoznat kao područje gdje je njihova ugroženost najveća, posebice Jadran. "- rekao je Soldo.

image

Ambasadori kampanje "Let‘s care about each other"

Kao ambasadori ove kampanje nastupaju i Vanja Peleš, svjetski prvak u ronjenju na dah i veliki pobornik zaštite okoliša, te sudionik mnogih akcija čišćenja mora i obale, zatim Ribafish, naš poznati food bloger, novinar, edukator, ekološki aktivist, koji radi edukacije djece po hrvatskim otocima i organizira mnoge druge ekološke akcije na jedinstven i kreativan način. Tu je i Miro Odak, glazbenik i ekološki aktivist. Poseban gost konferencije bio je i splitski skladatelj Mirko Krstičević, široj javnosti poznatiji kao skladatelj pjesme "Da mi je biti morski pas". Ta je pjesma na konferenciji predstavljena u izvedbi grupe Lili Gee i proglašena himnom kampanje.

Video spot možete pogledati na linku:

Linker
26. travanj 2024 04:33