Novak Đoković poznat je kao čovjek bez dlake na jeziku. Što misli, to i kaže. Bilo da je u pitanju njegova igra, suparnici, publika ili pak stvari koje mu smetaju, kao što je bilo nametanje cijepljenja protiv covida.
Srpski tenisač trenutačno nastupa na Wimbledonu gdje se opet susreo s navijanjem protiv sebe nakon čega je kritizirao publiku i otišao s intervjua kojeg je davao za BBC.
Sad su se na meti njegovih kritika našli – sponzori. Riječ je o tvrtki Lacoste, jednom od njegovih glavnih sponzora.
- Nisam sretan kako moj sponzor radi marketinšku promociju. Frustriran sam – rekao je Đoković nakon prolaska u četvrtfinale turnira u Londonu.
Zasmetalo mu je što se u Lacosteovim trgovinama u Londonu, kao ni u drugim dućanima sa sportskom opremom, obično teško mogu naći proizvodi iz Đokovićeve linije.
- Posljednjih godina osjećam nezadovoljstvo i frustraciju jer mnogi ljudi koji traže moje proizvode ne mogu iste pronaći u trgovinama mog sponzora. Sada se neke stvari mijenjaju nabolje, ali još uvijek nisam zadovoljan, jer sve bi moglo biti bolje – kazao je Đoković u razgovoru s predstavnicima srpskih medija.
S Lacosteom ima sponzorski ugovor od 2017. godine.
- Nadam se da će moj sponzor povećati razinu proizvodnje i količine, ali i dostupnost, kako bi ljudi imali priliku pronaći proizvode. Razina tenisa koju igram vrlo je popularna u cijelom svijetu – napomenuo je Đoković.
Iako je njegova posebna linija dostupna online, Srbin nije zadovoljan.
- Naravno, moji proizvodi se mogu kupiti na web stranici, ali drugačije je kada ljudi odu u trgovinu...
Zanimljivo je da je Đoković dosad osvojio 24 Grand Slam naslova, a Lacoste je zbog tehničkih problema izbacio neke proizvode s brojem 25. Izvršni direktor francuskog proizvođača sportske opreme Thierry Guibert Đokoviću se ispričao na društvenoj mreži X.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....