Ivan Matana
 BOZIDAR VUKICEVIC/CROPIX Cropix
POSEBAN DIO STRATEGIJE

Evo koliki će biti Hajdukov europski budžet! Analiza pokazala i zanimljiv podatak o ideji ‘naša dica‘

U Splitu je danas održana prezentacija strategije Hajduka 2021-27, a posebna tema bile su financije
Piše: Jurica RadićObjavljeno: 29. listopad 2021. 16:23

Treći segment strategije koju je Hajduk danas predstavio na Poljudu, pored sportske i poslovne izvedbe, jest finacijski dio. Strategija nalaže jačanje marketinškog dijela i prodaje u tom dijelu, jer trenujtno su izlazni transferi igračla 68 % prihoda Hajduka.

- Jako je važno da stategija ima uporište u financijama. U ovom trenutku je Hajduk stabilna poslovna organizacija sa godišnjim proračunom od 13-15 milijuna, čak do 20 milijuna eura – iznio je Kožulj.

Strategija se posvetila i pitanju nogometnog kampa. Dobro je znano da je Hajduk sa gradom Trogirom potpisao sporazum za zemljište u Divuljama u blizini zračne luke Resnik još u srpnju prošle godine, ali još nije započeta gradnja.

- Na dva pomoćna terena trenira 14 različitih momčadi, to je neodrživo. Klub se ne može tako razvijati i širiti. Uz to, trenutni stadion stvara teret, zbog toga je kamp važan. Da bi se omogućilo bazi, nogometnoj Akademiji razvoj talenata mora se imati kamp. Za Hajduk je premalo 350 igrača za visoke ciljeve, jer primjerice, mi u Mladosti imamo 500 plivača.

image
Lukša Jakobušić
BOZIDAR VUKICEVIC/CROPIX Cropix

Naglasio je Kožulj koji su zahtjevi UEFA-a i što se cijeni u Europi.

- Traže se tri terena za trening u kampu, a UEFA daje nagradu klubovima koji pružaju iskorak u ovom segmentu. Jedni od najvećih proizvođača talenata su Ajax i Benfica, to su klubovi koji su od UEFA dobivali nagradu Best practice, za razvoj mladih igrača kroz vlastite kampove. Jasno je da je izgradnja kampa dugoročni plan, ali u ovom vremenskom razdoblju ne vidimo da će kamp biti do kraja realiziran – kazao je Kožulj.

Na kraju 80-ominutne prezentacije predsjednik Uprave Lukša Jakobušić zahvalio se svim suradnicima iz sadašnjosti i prošlosti Hajduka koji su uz vlasnike Grad Split i navijače sudjelovali u izradi opsežne strategije.

ALKMAR I PARTIZAN KAO UZORI ZA RAZVOJ MLADIH IGRAČA

Često se ističe kako Hajduk puno razvija svoje mlade igrače, međutim analiza Deloittea u izradi Strategije govori suprotno. Uzeto je pritom šest klubova (Alkmaar, Partizan, Legia, Rapid, Maribor, AC Milan) iz raspona od 80. do 100. mjesta na UEFA ljestvici kao parametri usporedbe i došlo se do spoznaje da Hajduk ima golemi prostor za napredak.

- Hajduk ima 28,4 % igrača iz svog pogona, dok je Alkmaar imao 39, a Partizan 58 %. Dalje, sa 24,9 godina Hajduk je zajedno sa Alkmaarom najmlađi u toj konkurenciji. Igrači Hajduka provedu tek 1,4 godine u klubu, dok igrači Alkmaara budu 2,8 godina u klubu, a ekipa Maribora koja je igrala u Ligi prvaka bila je 3,1 godinu zajedno.

Član Uprave Ivan Matana o provođenju Strategije: Radit ćemo trogodišnje preglede

Kako će se pratiti ide li klub u smjeru koji je postavila Strategija odgovorio je član Uprave Ivan Matana:

- Radit ćemo trogodišnje poslovne planove u kojima će biti jasno određeni ciljevi koji moraju biti usklađeni sa Strategijom. Jasno su određeni rokovi i odgovorne osobe. Strategija bi trebala biti dokaz stabilnosti i kontinuiteta, a toga nam je u prošlosti nedostajalo i to je detektirano kao jedan od glavnih razloga rezultatskog podbačaja.

Koliko je koštala Strategija?

- Ne mogu to reći, jer cijena je poslovna tajna na koju su se obje strane ugovorom obvezale

Standings provided by SofaScore LiveScore
Linker
24. travanj 2024 01:12