
Hajduk je već početkom kolovoza dosegao rekordnu brojku od 15.000 pretplatnika, a s obzirom na to da je još ostalo dovoljno vremena do prve europske utakmice, logično je očekivati da će broj abonenata na poljudske utakmice nastaviti ići uzlaznom putanjom. Prošle godine Bijeli su imali 13.000 pretplatnika, a ove bi mogli otići čak i do 20.000.
Podsjetimo, u pretplate su uključene sve domaće utakmice HNL-a, potencijalni susreti Hrvatskog nogometnog kupa, kao i utakmica 3. pretkola Konferencije lige, u kojoj će Hajduk u nastavku kolovoza igrati s boljim iz nadmetanja grčkog PAOK-a i izraelskog Beitara.
Jasno, svi se pitaju koliko je Hajduk zaradio na pretplatama. Odgovor je kao da je napravio jednu kvalitetnu igračku prodaju. Jer, ako u kalkulaciji uzmemo prosječnu cijenu od 150 eura za pretplatničku kartu, onda dolazimo do svote od 2,25 milijuna eura. Cijena za koju bi Hajduk vjerojatno prodao igrača poput Jana Mlakara ili, primjerice, Emira Sahitija.
Uz naglasak da bi i prihod i cijena igrača mogli rasti s pozitivnim rezultatskim trendom, u svakom slučaju prihod od pretplata postao je ozbiljna stavka u klupskom proračunu Hajduka. Stavka koju gotovo svi preostali HNL prvoligaši nedvojbeno mogu samo sanjati...
Komentari (0)